Diablo 3-də əşyaların real pula auksiona çıxarılması serialın demək olar ki, bütün pərəstişkarları tərəfindən tənqid edilən xüsusiyyətlərdən biri idi. Təəssüf ki, ədavətə baxmayaraq, Blizzard onu oyunun qutusunda reklam etdiyi və yanlış təqdimat üçün çoxlu məhkəmə çəkişmələrindən qorxduğu üçün kifayət qədər müddət qaldı.
Diablo 3-ün baş dizayneri Cey Uilson retro oyunlar sərgisindəki söhbətdə təkcə Blizzard və Activision-ın birləşməsi ilə bağlı mövqeyindən danışmayıb.
Paneldə çıxış edən Wilson, real pul hərracının fırıldaqçılıq və sındırmalarla mübarizə cəhdi olduğunu izah etdi. Mən Blizzard-da olarkən hərraca səbəb təhlükəsizlik idi. Bundan çox pul qazanılacağını düşünmürdük, lakin Diablo 2-nin bir vaxtlar əsas problemləri əşyaların təkrarlanması, digər sındırmalar və qızıl satıcıları idi.
Bazar tənzimləmə sistemini tətbiq etmədən bunun sadə həlli yoxdur. Bununla bağlı müxtəlif yanaşmalar var və bizim də belə bir sistemin necə həyata keçiriləcəyi ilə bağlı fikrimiz var idi. Oyundakı ticarət bazarı - biz onu idarə edirik ki, hakerlər bunu edə bilməyəcək.
Vilsonun sözlərinə görə, şəbəkəyə qoşulmaq üçün daimi tələblə də vəziyyət eynidir. Oyunçu oflayn olan kimi hakerlər istədiklərini asanlıqla edə bilirdilər.
Onlayn tələb Diablo 3-də buraxılışdan bəri qaldı, lakin Diablo oyununa zərər verdiyi üçün 2014-cü ildə auksion oyundan kəsildi. Studiya, hərracın ayrıca bir xüsusiyyət kimi qeyd edildiyi pərakəndə satış qutusunun arxasındakı auksion qeydinə görə onu uzun müddət aktiv saxladı.
Blizzard-ın vəkilləri hərracı sınamaq və ləğv etmək qərarına gəlməzdən əvvəl uzun müddət məhkəmə iddiası ehtimalını öyrəndilər. O vaxta qədər komanda məhkəmə çəkişmələri ilə üzləşməyə hazır idi.