Бонусы казино pin up

Diablo Seriyasının Tarixi 22-11-2023, 16:45
Diablo veteranları tərəfindən yazılmış hekayələr
Rəsmi Diablo III Blizzard forumunu gəzərkən, bir Diablo veteranından oyunun beta versiyası haqqında sızıldamağa aid olan və yazı bir aydan çox əvvəl yazılmış olsa da, açıq beta testi ilə əlaqədar bir əla yazı ilə qarşılaşdım. Bu həftə sonu reallaşdı, aktuallığını itirmədi.



Mən keçə bilmədim və tərcümə edə bilmədim:

  "Mən "Diablo II veteranları"ndan "fərdiləşdirmə olmaması" və "kəşfiyyatın olmaması" haqqında şikayət edən çoxlu mövzular görürəm, blah blah blah. Mən bunların hamısını eşitməkdən çox yoruldum. Bu nostalji, cəhalət, inkar və ya hər üçüdür.

  Mən əsl Diablo veteranıyam. Mən Diablo I-ni Diablo II çıxmamışdan çox əvvəl oynamışam, Diablo II çıxdığı gündən, o cümlədən bütün yamalar, Lord of Destruction, hamısını oynamışam.

  Mən sizinlə əsaslı şəkildə danışa bilmək üçün bütün hissələrdən keçdim. Başa düşə bilmədiyim bir şey budur ki, əsl Diablo II veteranı Diablo III-ün yeni bacarıq sisteminə necə baxıb mənə Diablo II-dən daha pis olduğunu söyləyə bilər?

  Daha pis? Məni bağışlayın, mən Diablo II-ni sevirəm, həmişə sevmişəm və sevməyə də davam edəcəm. Ancaq sistemin onsuz da Köhnəlmiş olduğunu etiraf edə bilmirsinizsə, o zaman RPG-ləri çox yaxşı başa düşmürsünüz. Hər bir sinif EYNİ resurs sistemindən istifadə edir. Barbarınız ilk bacarığı aldıqdan 15 saniyə sonra artıq heç bir mananız olmayacaq. Bundan sonra, dəqiqədə bir və ya iki dəfə "Bash" istifadə edə bilərsiniz və ya kəmərinizdə bir neçə sıra mana butulkaları daşıya bilərsiniz. Əlbəttə ki, mana zəlisi olan elementlər 4-cü səviyyədə görünəndə bir az asan idi və siz mananızı ən azı bir az bərpa edə bilərdiniz, lakin indi onlar 28-ci səviyyə ətrafında görünür və siniflərin əksəriyyətində, ilk 30 səviyyədə oynayarkən, siz çox asan olmayacaq. Balanslı səslənir?

Əlavə olaraq qeyd edim ki, hər sinif üçün üç qoldan təxminən 1-2 faydalı hücum bacarığı var. Bəzilərində daha çox şey var, lakin bəziləri hansı quruluşdan istifadə etmələrindən asılı olmayaraq Cəhənnəm çətinliyində oyunu təkbaşına oynaya bilmirlər. Balanslı səslənir?

  Bu yaxşı bacarıqların 90%-nin 24 və ya 30-cu səviyyədə də əldə ediləcəyini qeyd etmədimmi? Barbar, Frenzy, Konsentrasiya və ya Qasırğa almayana qədər heç bir şey etmir. Frozen Orb, Blizzard və ya Chain Lightning aldıqdan sonra Sehrbazın faydası 2343294872049823% artır. Və ilk 23 səviyyə üçün nə etməliyik?

  İndi Diablo III haqqında danışaq. Hər sinif ya bir bacarıqla başlayır, ya da onu ilk beş səviyyədə alır və mən bu bacarığı bütün oyun boyu istifadə etməyə hazıram. Məsələn, “Cleave” (Barbar bacarığı), mənə resurs verən, layiqli ziyan vuran və bir neçə hədəfi vuran bir bacarıq. Mən daha çox misal verə bilərəm, amma mən sadəcə əsası söyləyəcəyəm:

  Müxtəlif siniflərin bacarıqlarının inkişafı və REAL qarşılıqlı əlaqəsi ("bacarıq xallarınızı bir bacarıqa qoyun və başqa bir bacarıq üçün bonuslar əldə edin" mənasını verən söz deyil) Diablo II-də olduğundan İŞIQ İLLƏR. Və təxmin edin nə? Hər şey yaxşıdır, çünki Diablo II-nin artıq 10 yaşı var və o, buraxıldığı zaman sələfindən də işıq illəri uzaqda idi (siz Diablo I-in əvvəlcə növbəli oyun olacağını bilirdinizmi?), o vaxtkı başqa oyunlar. Oyuna yeni heç nə gətirməyən hücum reytinqi və ya dözümlülük kimi məntiqi olmayan istiqamətlərə gedərək səhvlər etdilər.

  Yeri gəlmişkən, stat xallarının müstəqil paylanmasının aradan qaldırılması ilə bağlı bütün bu şikayətləri dayandırmağın vaxtı gəldi. Bağışlayın, amma onun müdafiəsindəki arqumentlər axmaqdır və bunun səbəbi budur: Diablo II-də yalnız iki növ oyunçu var - statistik məlumat yaymağı bilənlər və bilməyənlər. Statistikanı necə paylamağı bilən oyunçular sizə OYUNDA İSTƏNİLƏN SİNF ÜÇÜN İSTƏNİLƏN BİRLİK haqqında yalnız bir şey söyləyəcəklər -> lazımi avadanlıqları taxmaq üçün kifayət qədər güc və çeviklik, qalanları isə sağ qalmaq üçün.
qayıt
Baxışlar: 3 056
Nəşr edilmişdir: admin
Şikayət
Ümumi şərhlər: 0
ad:*
E-Mail:
Kodu daxil edin: *
reload, if the code cannot be seen